Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

Grisen skriker

Av Jakk - 11 februari 2008 23:43

Då kapitalismen växte sig stark
Då nazisterna började vinna mark
Då det fanns en snut i varje knut
Då du inte längre stod ut

Det var då vi kom
det var då vi kom
det var då vi kom
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks!

Då USA stod med flaggan i topp
då det inte längre fanns något hopp
då pressen bara ljög
då travolta och skateboards bara dög

Det var då vi kom
(det var då vi kom)
det var då vi kom
(det var då vi kom)
det var då vi kom
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks!

Då discoteken blev ett dötrist svar
då du inte hade några pengar kvar
då du köpte för att bli glad
då det fanns en orättvis lag
Det var då vi kom
(det var då vi kom)
det var då vi kom
(det var då vi kom)
det var då vi kom
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks
ett tusen punks!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jakk - 30 juni 2008 22:26

...

Av Jakk - 26 juni 2008 13:35

va fan ska man skriva då?! alla bara klagar på  att jag aldrig bloggar -.-...

Av Jakk - 18 april 2008 08:29

aj fan. nu e david frisk men nu e de jag som e dålig så ja kan inte repa idag!!! Å HELVETE VA ARG JAG BLIR!!! AAAAHHHHHH.. Bara för att jag opererades i onsdags så kan jag inte gör något allds för ends på onsdag :( skit läkare och ge en dumma saker i...

Av Jakk - 15 april 2008 10:37

Tjena kommpis hue e läget! >

Av Jakk - 14 april 2008 10:40

Tjenare... idag har jag varit i älmsta... jävla emmy och anklaga mej och robin förattha pajat någon jävla skylt?! Fan skulle jag gå och paja en skyllt som står utanför en öppen affär? man e ju fan dum om man gör det.. hehehe Jävladavid och vara dålig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards