Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

JÄVLA EMO D:<

Av Jakk - 18 februari 2008 19:12

FY FANIHELVETESJÄVLARANAMASJÄVLAEMOFJORTISARSJÄVLAR!!
!!! (haha de va nog den längsta svordomen jag har skrivit) Men allting börgade med att jag som vanligt skulle vara med ett par tjejkommpisar. Jag gick hem duchade, gjorde tuppkamm, fixade mej på typ 30 min sen gick jag ner på stan för att möta dom!!! DÅ KOM EMOJÄVLARNA!!!!(Ska bara på peka att dom kan inte ha varit äldre än 11år):O Dom frågade om jag var EMO!!!! Jag bara stanade och glodde på dom med min hotfullaste min!!:P ena ungen sprang ivääg...>< Men hennes kommpisar gjorde inte det. jag frågade dom om dom visste hur ett ''EMO'' såg ut?? Dom sa att ett emo hade ett svart hår som såg lite anourlunda ut och så hade dom nitar på sina kläder!!! (dom hade tre små nitar som man behävde förstoringsglas för att se) ASSÅ ALLA FÖRKNIPPAR ALLT MED EMO!!!!


  JAG FATTAR INTE HUR EN SNORUNGE KAN KALLA EN PUNKARE FÖR EMO!!! >:( . jag har inte så mycket imot emo's men asså dom behöver ju inte sälja sej till mainstreampubliken!. Alla som ser en ''ungdom'' med en nit elr ett bandpinc på sej blir förknippad med EMO!!!! HATA DOM SOM GÖR DET!! Jag vill alldrig i hela mitt liv bli ett emo. De e dom som säljer sej för allt!! Skär sej för att få uppmärksammhet!!?! Huh de finns mentalsjukhus!! Och sen tar dom kort på när dom skär sej?! Cp'en. dom fattar ju inte något. 'HAHA JAG TÄSTAR ATT SKÄRA MEJ HÄR HHEHEHE, OJ DET GÖR SKIT ONT!!!!'' Mongon! Nepp nu e de dags att lätta ; ). ha de bra ELR e du emo så ta in på mentalsjukhus elr nått:P

 
 
Ingen bild

David

21 februari 2008 20:31

ja vet!! man blir så jävla förbannad!! jag blir också kallad emo hela tiden. fast de e för att ja e helt svart klädd o så, men ja e ju inte emo för de! D:< om folk ska kalla varann för emo så ska dom ju för fan veta va det betyder!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jakk - 30 juni 2008 22:26

...

Av Jakk - 26 juni 2008 13:35

va fan ska man skriva då?! alla bara klagar på  att jag aldrig bloggar -.-...

Av Jakk - 18 april 2008 08:29

aj fan. nu e david frisk men nu e de jag som e dålig så ja kan inte repa idag!!! Å HELVETE VA ARG JAG BLIR!!! AAAAHHHHHH.. Bara för att jag opererades i onsdags så kan jag inte gör något allds för ends på onsdag :( skit läkare och ge en dumma saker i...

Av Jakk - 15 april 2008 10:37

Tjena kommpis hue e läget! >

Av Jakk - 14 april 2008 10:40

Tjenare... idag har jag varit i älmsta... jävla emmy och anklaga mej och robin förattha pajat någon jävla skylt?! Fan skulle jag gå och paja en skyllt som står utanför en öppen affär? man e ju fan dum om man gör det.. hehehe Jävladavid och vara dålig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards