Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

En till text :P GRYM LÅT MED ATTENTAT

Av Jakk - 13 februari 2008 18:38

Här e ackord och text;P

Ge Fan I Mej

Intro: E C A A

E

Varför skall alla va

C A A

så jävliga mot mej

E C

chefen, snuten, föräldrarna

A A

vakterna, fröken och kärringar

E C

Alla skall lägga sig i

A A

jag får inte vara fri

E

men nu säger jag

C A A

förfanihelvetesjävlaranamma

H

Hör upp nu era kräk:

A H

GE FAN I FAN I MEJ, GE FAN I MEJ

E E

OCH LÅT MEJ VA I FRED

A H

GE FAN I FAN I MEJ, GE FAN I MEJ

E E

ERA SVIN */

A H E

Bevakad och kontrollerad överallt

solo: A H E E

Refr/stick: A H E........ *//

A H E E H

Vers: E C A A *//

E C A A H

Fast jag jobbar så hårt jag kan

säger chefen att jag är lat

fan vad jag hatar dej

din förbannades jävla chefjävel

Och av vakter det dräller

precis vad det än gäller

och fröken bara tjötar och gnäller

och gubbarna skäller

Jag orkar inte längre

med erat jävla tjöt

Stick: H.C__

H.C.D.E.F#.G.D.F */

A H

GE FAN I FAN I MEJ, GE FAN I MEJ

E E

OCH LÅT MEJ VA I FRED

A H

GE FAN I FAN I MEJ, GE FAN I MEJ

E E

ERA SVIN *///

A H

Ni fattar la inte nåt

E E

era jävla äppleskrott........

E D C *// A H

Låt mig va i fred....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jakk - 30 juni 2008 22:26

...

Av Jakk - 26 juni 2008 13:35

va fan ska man skriva då?! alla bara klagar på  att jag aldrig bloggar -.-...

Av Jakk - 18 april 2008 08:29

aj fan. nu e david frisk men nu e de jag som e dålig så ja kan inte repa idag!!! Å HELVETE VA ARG JAG BLIR!!! AAAAHHHHHH.. Bara för att jag opererades i onsdags så kan jag inte gör något allds för ends på onsdag :( skit läkare och ge en dumma saker i...

Av Jakk - 15 april 2008 10:37

Tjena kommpis hue e läget! >

Av Jakk - 14 april 2008 10:40

Tjenare... idag har jag varit i älmsta... jävla emmy och anklaga mej och robin förattha pajat någon jävla skylt?! Fan skulle jag gå och paja en skyllt som står utanför en öppen affär? man e ju fan dum om man gör det.. hehehe Jävladavid och vara dålig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards