Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Jakk - 9 mars 2008 14:36

Igår fylde man ju då år :D. De vart kalas i replokalen. den var rackarns så rolig. NEJ MEN SERIÖST! De va fest´. Men lollo och tove dom jävlarna e nykterister -.- så jag raaz och moxley fick dela på spriten :D. de va rackarns så kul. ;) Man vart en ricktig rolig snubbe.

Haa Robins syrra hade partaj med läsk och film några meter bort så vi bestämde oss för att gå dit och jävlas:D eftersom vi visste att fekan en snubbe från min gammla klass va där. haha när jag kom så låg den jäven och hångla med ett missfoster till tjej. :D så jag tröck röven mot rutan och bankade utav bara fan. Då vart de ett himla liv.

Fekan tyckte de va kul men robins syrra lackade som fan och typ kom ut och skrek på mej! kan ni fatta på min egna födelsedag!!! :'( men då kom fekan och snodde min öl :( men sen såg vi dom killarna som va på festen där. HAHA vilka fula jävlar vi stog och asgarvade som fan åt dom och dom såg lite skraja ut och gick iväg HIHIHI! sen sprang vi utabah fan!! De va en rolig kväll. tror de va den bästa födelsedagen i mitt långa liv


Tjenis



Här e några lustiga bilder!! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards